.

четвер, 22 серпня 2013 р.

Інклюзивна освіта : із фондів нашої бібліотеки



Інклюзивна освіта - перспектива нова. 
Хоч різні можливості - рівні права! 
Кожна дитина - це цілий світ, 
Освіта, повага і рівність для всіх!


    Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 № 872 // Урядовий кур'єр. – 2013. – 29 серпня (№ 155). – С. 12. Повнотекстовий документ

Книги:
1. Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи : монографія / Колупаєва А. А. – К. : Саммит-книга, 2009. - 269 с. : ілюстр., табл. - (Інклюзивна освіта). - Бібліогр.: с. 240-269.

2. Колупаєва А. А. Вступ до інклюзивної освіти : навч. курс / Колупаєва А. А. ; Нац. акад. пед. наук, Ін-т спец. педагогіки. – К., 2010. - 17 с. - (Інклюзивна освіта). - Бібліогр. в кінці тем.

3. Колупаєва А. А. Діти з особлими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. ; Нац. акад. пед. наук, Ін-т спец. педагогіки / Колупаєва А. А. – К. : Науковий світ, 2010. - 195 с. : табл. - (Інклюзивна освіта). - Бібліогр.: с. 193-195.

Статті:
  1. Андреева А. К проблеме инклюзивного воспитания и обучения в детском саду [Текст] / А. Андреева, А. Тахаува // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 51-52 
  2. Артемова Юлія Школа з інклюзивним навчанням [Текст] : із досвіду роботи НВК "Сузір'я" м. Горлівки / Юлія Артемова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 7-22 
  3. Білецька Л. Інклюзивне навчання : перші кроки в Україні :Спеціальна освіта [Текст] / Л. Білецька // Дошкільне виховання. - Київ : Міністерство освіти і науки України, 2007. - 4. - С. 12-15 
  4. Бабаніна Світлана Активізація пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Світлана Бабаніна // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 54-57 
  5. Балютіна К. Методичні рекомендації щодо проведення серпневих конференцій учителів початкових класів, які в 2012/2013 навчальному році працюватимуть в умовах інклюзії [Текст] / Катерина Балютіна // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 16-17 
  6. Березкіна О. Садок № 69: інклюзія в житті : [поки в нашому суспільстві тривають розмови про доцільність інклюзивної освіти, у ДНЗ № 60 (м. Чернігів) вже протягом багатьох років інклюзія активно впроваджується в життя. Тут поряд зі здоровими дітками виховуються їхні однолітки з серйозними вадами здоров'я. Тут не ділять дітей на здорових і хворих, адже всі вони - одна велика родина] / Олена Березкіна // Чернігівські відомості. - 2014. - 21 травня. - С. 21. 
  7. Березкіна О. Інклюзія в дії : [у Чернігівському садку № 54 інклюзія вміло впроваджуєтьсяч вже протягом багатьох років. Від самого початку своєї  роботи на базі цього закладу діє дві групи для дітей із вадами мовлення: фонетико-фонетичним недорозвиненням мовлення (тобто діти не вимовляють деякі звуки) та дітей. які заїкаються. До речі, останніх груп усього дві в місті Чернігові - у садках №№ 54 та 72] / Олена Березкіна // Чернігівські відомості. - 2014. - 9 липня. - С. 16.
  8. Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен [Текст] / В. Бондар // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 10-14 
  9. Бондар В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? [Текст] / В. Бондар // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 20-26 
  10. Вадрус Л. Інклюзія: можливість вчитися і працювати [Текст] / Л. Вадрус // Соцiальний захист. - 2012. - № 11. - С. 25-26 
  11. Валентик Н. Інклюзивна освіта: за і проти [Текст] / Н. Валентик // Директор школи (Шкільний світ). - Київ : Благодійний фонд "Перше вересня", 2010. - N 14-15. - С. 45-52 
  12. Ващенко Олена Школа соціально адаптованої особистості - Школа здоров'я [Текст] / Олена Ващенко, Катерина Волинець, Тамара Кравченко // Здоров`я та фізична культура (Шкільний світ). - 2012. - № 18. - С. 4-10 
  13. Головань Людмила Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Людмила Головань // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 10-17 
  14. Гріневич Ж. Орієнтація на особистість. Робота в інклюзивних класах [Текст] / Ж. Гріневич // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 46 (грудень). - С. 6-8 
  15. Дубейко Людмила Школярі з особливими освітніми потребами [Текст] / Людмила Дубейко // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 9. - С. 46-47 
  16. Журлакова , Юлія. Особливим дітям - особлива увага [Текст] / Юлія Журлакова // Дошкільне виховання. - 2013. - №6 . - С. 2 
  17. Калініченко Ірина Зразок наказу щодо організації інклюзивного навчання в ЗНЗ [Текст] / Ірина Калініченко // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 18-22 
  18. Калініченко Ірина Організація навчання та виховання дітей з особлими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] : метод. рекомендації / Ірина Калініченко // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 12-17 
  19. Кальченко Інна Реалізація моделі інклюзивного навчання в системі загальноосвітнього простору [Текст] / Інна Кальченко, Тетяна Бикова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 39-44 
  20. Колупаєва А. Інклюзивне навчання : партнерські стосунки з родинами [Текст] / А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда // Директор школи (Шкільний світ). - Київ : Благодійний фонд "Перше вересня", 2011. - N 10. - С. 1, 20 - 25. 
  21. Колупаєва А. Особливості управління інклюзивною школою [Текст] / А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда // Директор школи (Шкільний світ). - Київ : Благодійний фонд "Перше вересня", 2011. - N 11. - С. 23 - 28. 
  22. Колупаєва Алла Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи [Текст] / Алла Колупаєва // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 23 
  23. Конопацька О. Інклюзивне навчання [Текст] / О. Конопацька // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 41 (листопад). - С. 22-27 
  24. Корнієнко С. Інклюзивна освіта як пріоритетний напрям державної політики України у сфері освіти дітей з інвалідністю [Текст] / С. Корнієнко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2012. - № 2. - С. 226-231 
  25. Корнієнко С. Сутність та пріоритетні напрями державної політики України у сфері соціального захисту дітей-інвалідів на сучасному етапі [Текст] / С. Корнієнко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2011. - № 2. - С. 275-283 
  26. Корніцова С. В. Запровадження інклюзивної освіти в знз [Текст] / С. В. Корніцова // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 10. - С. 1-16 (дод 2) 
  27. Красняков, Євген. Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні [Текст] / Євген Красняков, Владислав Бурда // Віче. - 2013. - № 6. - С. 17-19 
  28. Красюкова-Ениз Ольга Інклюзивна освіта в Україні - уже не проект, а реалії часу [Текст] / Ольга Красюкова-Ениз // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 4-8 
  29. Куцій С. Рівні можливості для кожного [Текст] : тренінг для педагогічних працівників з інклюзивного навчання / С. Куцій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К. : Плеяди, 2013. - № 4. - С. 38-39 
  30. Кучмаева О. В. Проблемі развития инклюзивного образования в столице [Текст] / О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова // Воспитание школьников. - 2013. - № 4. - С. 3-11 
  31. Лазарева О. Об успешной инклюзии детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / О. Лазарева // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 9. - С. 47-50 
  32. Лапуцкая И. Инклюзивное образование сегодня [Текст] / И. Лапуцкая // Комплект газет "Шкільний світ" (Завуч). - 2007. - 7. - С. 14-16 
  33. Мігалуш А.О. Інклюзивна освіта - шлях до всебічного розвитку дітей [Текст] / А. О. Мігалуш // Соцiальний захист. - Київ : Соцінформ, 2009. - N 1. - С. 15 
  34. Макаренко Н. Інклюзивна освіта: хто "за"? [Текст] / Н. Макаренко // Молодь України. - 2005. - 35. - С. 2 
  35. Макух Я. Персонал: історична інклюзія [Текст] / Я. Макух // Вісник державної служби України. - Київ : Київська правда, 2009. - N 3. - С. 69-74 
  36. Методичні рекомендації для вчителів загальноосвітніх та спеціальних закладів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітец з особливими потребами [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - Київ : Перше вересня, 2009. - N 19. - С. 13-19 
  37. Музиченко , Ярослава. Кому потрібні"особливі" школярики? Як впроваджується в Україні інклюзивна освіта [Текст] / Я. Музиченко // Україна молода. - 2012. - 11 жовт.(№ 151). - С. 12-13 
  38. Нагорна Ольга Діти з особливими потребами. Особливості корекційно-виховгої роботи [Текст] / Ольга Нагорна // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 43. - С. 2-8 
  39. Орлова О. Педагогіка, орієнтована на дитину [Текст] / О. Орлова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - К. : Плеяди, 2012. - № 6. - С. 68-71 
  40. Писарева Л. Современные дошкольные учреждения Германии [Текст] / Л. Писарева // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 10. - С. 116-122 
  41. Поповпич Олена Професійна підготовка учнів з обмеженими можливостями [Текст] : психол.-пед. супровід / Олена Поповпич // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 18. - С. 41-49 
  42. Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання : [лист] № 1/9-1 від 02.01.2013 р. [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/5/6. - С. 76-79. 
  43. Про внесення змін до Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації : наказ 3 623/61 від 23.06.2011 [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 36. - С. 8-27 
  44. Резнік, Ганна. Право дітей з обмеженими можливостями здоров’я на освіту [Текст] / Ганна Резнік // Юридична Україна. - 2012. - № 12. - С. 75-80 
  45. Ро Алла Корекційно-розвивальна робота в ДНЗ [Текст] / Алла Ро // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 37-38 
  46. Рябіч Інна Практичні поради вчителю, який працює в класі з інклюзивним навчанням [Текст] / Інна Рябіч, Вікторія Мединська, Наталія Концероп'ятова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 27-29 
  47. Сватко Г. Інклюзивний підхід як основа овіти для всіх дітей [Текст] / Г. Сватко // Завуч (Шкільний світ). - Київ : Перше вересня, 2009. - N 36. - С. 4-8 
  48. Сироватко Олена Системний психолого-педагогічний супровід дітей в умовах інклюзивного навчання [Текст] / Олена Сироватко, Юлія Чемодурова // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 15/16. - С. 62-69 
  49. Скриниченко Олена Корекційна робота з аутичними дітьми [Текст] / Олена Скриниченко // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 50-51 
  50. Строкатюк Л. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими потребами [Текст] / Любов Строкатюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 95 
  51. Таранченко О. Нові освітні маршрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заклади [Текст] / Оксана Таранченко // Початкова школа. - 2013. - № 2. - С. 47-50 
  52. Таранченко О. Стратегія сучасного викладання: надання підтримки учням з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання [Текст] / Оксана Таранченко // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 51-54 
  53. Ткачук Оксана Діти з особливими освітніми потребами: діагностика і шляхи розвитку [Текст] / Оксана Ткачук // Завуч (Шкільний світ). - 2013. - № 16. - С. 8-12 
  54. Топалова Інна Соціально-психологічна допомога дітям з особливими освітніми потребами [Текст] / Інна Топалова // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2012. - № 12. - С. 34-36 
  55. Туріщева Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами [Текст] / Л. В. Туріщева // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 11. - С. 6-16 (дод). 
  56. Україна. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту. Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2012/2013 н. р. [Текст] : № 1/9-517 від 19.07.12 // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 5-13 
  57. Худоренко Е.А. Лица с ограниченными возможностями здоровья. Проблемы образования инклюзии [Текст] / Е. А. Худоренко // Социс. - Москва : Наука, 2010. - N 9. - С. 65-70. 
  58. Шевчук Т. Інклюзія - вимога часу. Погляд з Чернігівської області [Текст] / Т. Шевчук // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 8. - С. 18-20 
  59. Шуляр В. Теорія і технологія інклюзивно-дистанційного уроку в системі літературної освіти школярів [Текст] / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - Київ : Антросвіт, 2009. - N 11. - С. 8-10 
  60. Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням : [повідомлення] № 1/9-694 від 28.09.2012 р. [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/35/36. - С. 53-54. 
  61. Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладів : № 1/9-245 від 02.04.2012 [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 30-31. 
  62. Щодо посадових обов'язків асистента вчителя : [лист] № 1/9-675 від 25.09.12 [Текст] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/35/36. - С. 55-58. 
  63. Щорс В. В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу [Текст] / В. В. Щорс // Фізичне виховання в школах України. - 2011. - № 11. - С. 1-5 (дод) 
  64. Якунин В.И. Диалог цивилизаций для построения мирных и инклюзивных обществ [Текст] / В.И.Якунин // Полис. - 2012. - № 5. - С. 8-16  

1 коментар:

  1. Алексей Николаевич Петренкопʼятниця, 23 серпня, 2013

    Благодарен за информацию. Большая просьба к работникам вашей библиотеки публиковать побольше тематических списков по вопросам педагогики.

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.