Байдаченко Т. Формування успішності учнів на модулях етичних дисциплін / Т. Байдаченко // Комплект газет "Шкільний світ" (Завуч).
–
2007.
–
28.
–
С. 6
–
12.
Болгаріна В.С. Культура середовища загальноосвітнього навчального закладу / В.С. Болгаріна // Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства : Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 7 –9 грудня 2005 р. – Ніжин : НДУ, 2005. – С. 14 – 15.
Бобух Л. Інформаційний проект "навчання" / Людмила Бобух, Тетяна Сиволап, Марина Моргун // Вища школа. – 2011. – № 2. – С. 40 – 47 : табл.
Бойко Т. Навчатися залюбки? / Т. Бойко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 3. – С. 46 – 52.
Діяльність вчителя щодо створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі» [Електронний ресурс]. – Режим доступу
Желюк О. Дiяльнiсний пiдхiд до розвитку творчих здiбностей особистостi /
Желюк О., Желюк Н.
// Директор шк.– 2001.– Верес. (№ 35).– C. 8-9.Болгаріна В.С. Культура середовища загальноосвітнього навчального закладу / В.С. Болгаріна // Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства : Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції, 7 –9 грудня 2005 р. – Ніжин : НДУ, 2005. – С. 14 – 15.
Бобух Л. Інформаційний проект "навчання" / Людмила Бобух, Тетяна Сиволап, Марина Моргун // Вища школа. – 2011. – № 2. – С. 40 – 47 : табл.
Бойко Т. Навчатися залюбки? / Т. Бойко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 3. – С. 46 – 52.
Діяльність вчителя щодо створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі» [Електронний ресурс]. – Режим доступу
Занюк С. Мотивація та саморегуляція учня / С. Занюк.– К. : Главник, 2004.– 96 с.
Лавровська С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня / С. М. Лавровська // Фізичне виховання в школах України. – 2013. – № 12. – С. 28 – 34.
Мандрика Л. Імідж сучасної школи: теорія і практика [Текст] / Л. Мандрика // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 14-15.
Мариніна О. Кожен учень школи – творча особистість / О. Мариніна // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукраїнський науково-практичний журнал. – 2010. – № 4. – С. 124 – 129.
Мельничук Л.С. Управління процесом створення умов для повноцінного розвитку і реалізації творчого потенціалу обдарованої дитини [Електронний ресурс] / Мельничук Л.С. [та ін.]. – Режим доступу
Митник О. Я. Психолого - педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення передумов успіху у подальшій професійній кар‘єрі учнів [Текст] / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота.– 2014.– № 1. – С. 1 – 4.
Захлюпаний В. Формування ІНС освітнього закладу / В. Захлюпаний // Директор школи (Шкільний світ).
–
2010.
–
№ 36.– С. 18
–
21.
Калошин В. Ф. Методика Шаталова В. Ф.: сутність, здобутки, перспективи / Калошин В. Ф., Гоменюк Д. В., Сушенцева Л. Л. – К. : Київська Русь, 2008.– 44 с.
Калошин В. Ф. Педагогічні засади формування в учнів ПТНЗ оптимістичних якостей / В. Ф. Калошин // Професійно-технічна освіта. – 2011. – № 1. – С. 34 – 36.
Калошин В. Ф. Як Створювати Ситуацію успіху в навчанні? [Електронний ресурс] // В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Завучу. Усе для роботи. – 2012 р – № 5–6 (77–78) березень. – С. 46-52. – Режим доступу
Капранова Г. Побудова процесу формування культури здоров`я школярів на індивідуальній основі - запорука успішності учнів / Г. Капранова // Здоров`я та фізична культура (Шкільний світ). - 2009. - № 11. - С. 14-20.
Кирильчук Л. Сформованість успішності учнів і педагогів у межах навчально-виховного процесу / Л. Кирильчук // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 15/16. - С. 62-84.
Кущенко І. Ю. Мотивація науково-дослідницької діяльності учнів – запорука успішності в навчальній і позакласній роботі [Електронний ресурс] / Кущенко Ірина Юріївна. – Режим доступу
Калошин В. Ф. Методика Шаталова В. Ф.: сутність, здобутки, перспективи / Калошин В. Ф., Гоменюк Д. В., Сушенцева Л. Л. – К. : Київська Русь, 2008.– 44 с.
Калошин В. Ф. Педагогічні засади формування в учнів ПТНЗ оптимістичних якостей / В. Ф. Калошин // Професійно-технічна освіта. – 2011. – № 1. – С. 34 – 36.
Калошин В. Ф. Як Створювати Ситуацію успіху в навчанні? [Електронний ресурс] // В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Завучу. Усе для роботи. – 2012 р – № 5–6 (77–78) березень. – С. 46-52. – Режим доступу
Капранова Г. Побудова процесу формування культури здоров`я школярів на індивідуальній основі - запорука успішності учнів / Г. Капранова // Здоров`я та фізична культура (Шкільний світ). - 2009. - № 11. - С. 14-20.
Кирильчук Л. Сформованість успішності учнів і педагогів у межах навчально-виховного процесу / Л. Кирильчук // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 15/16. - С. 62-84.
Кущенко І. Ю. Мотивація науково-дослідницької діяльності учнів – запорука успішності в навчальній і позакласній роботі [Електронний ресурс] / Кущенко Ірина Юріївна. – Режим доступу
Лавровська С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня / С. М. Лавровська // Фізичне виховання в школах України. – 2013. – № 12. – С. 28 – 34.
Мандрика Л. Імідж сучасної школи: теорія і практика [Текст] / Л. Мандрика // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 14-15.
Мариніна О. Кожен учень школи – творча особистість / О. Мариніна // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукраїнський науково-практичний журнал. – 2010. – № 4. – С. 124 – 129.
Мельничук Л.С. Управління процесом створення умов для повноцінного розвитку і реалізації творчого потенціалу обдарованої дитини [Електронний ресурс] / Мельничук Л.С. [та ін.]. – Режим доступу
Митник О. Я. Психолого - педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення передумов успіху у подальшій професійній кар‘єрі учнів [Текст] / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота.– 2014.– № 1. – С. 1 – 4.
Москаленко О. Успішний учень через оздоровчий напрям освіти / О. Москаленко // Підручник для директора.
–
2010.
–
№ 3.
–
С. 55
–
58.
Нікішенко В. Обдаровані діти
–
інтелектуальна еліта України / В. Нікішенко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід.
–
2013.
–
№ 3.
–
С. 18 : іл.
Омельчук В. Створення творчих груп учителів як запорука успішності учнів [Текст] : досвід / В. Омельчук // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 69-72 : табл.
Омельчук В. Створення творчих груп учителів як запорука успішності учнів [Текст] : досвід / В. Омельчук // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 69-72 : табл.
Онаць
О.М.
Роль керівника у створенні успішного культурно-освітнього середовища навчального закладу [Електронний ресурс] / О.М. Онаць.
–
Режим доступу
Освітні технології : навч. – метод. посіб. / О. М. Пехота та ін. – К. : А.С.К., 2002.– 255 с.
Освітні технології : навч. – метод. посіб. / О. М. Пехота та ін. – К. : А.С.К., 2002.– 255 с.
Романовський
О. Г. Педагогіка успіху: її сутність та основні напрями вивчення
[Електронний ресурс]
/ О.Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами.
–
2011.
–
№ 2.
–
С. 3
–
8.
– Режим доступу
Романовський О.Г. Педагогіка успіху / Романовський О.Г., Михайличенко В.Є., Грень Л.М. – Харків: Изд-во НТУ “ХПІ”, 2011. – 376 с.
Романовський О. Г. Філософія досягнення успіху. Психологічний аспект / О. Г. Романовський. – Х. : НТУ «ХПІ», 2007. – 592 с.
Романовський О. Г. Філософія досягнення успіху. Психологічний аспект / О. Г. Романовський. – Х. : НТУ «ХПІ», 2007. – 592 с.
Саранчук Л. Проектна діяльність: учитель і учень : [Доповідь на нараді ”Учитель та його діяльність: традиційна форма в інноваційному контексті] / Лариса Саранчук // Директор шк., ліцею, гімназії.
–
2014.
–
№ 1/4.
–
С. 164
–
167.
Сазоненко Г. С. Педагогіка успіху (досвід становлення акмелогічної моделі ліцею) / Г. С. Сазоненко – К. : Гнозис, 2004. – 684 с.
Сухомлинський В.О. Людина – найвища цінність. Вибрані твори: у 5 т. – Т.2. // В.О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1976.– 634 с.
Сазоненко Г. С. Педагогіка успіху (досвід становлення акмелогічної моделі ліцею) / Г. С. Сазоненко – К. : Гнозис, 2004. – 684 с.
Сухомлинський В.О. Людина – найвища цінність. Вибрані твори: у 5 т. – Т.2. // В.О. Сухомлинський. – К.: Рад. школа, 1976.– 634 с.
Тарасенко Т. М. Державна політика щодо створення умов для розвитку обдарованної молоді в Україні
[Електронний ресурс] /
Тарасенко Т. М.
–
Режим доступу
Ткаченко Л. Розвиток особистості в системі ”учитель-учень”: контекст синергетики / Лідія Ткаченко // Директор шк., ліцею, гімназії.
–
2014. – № 5/6.
–
С. 12-18.
Туров М. Винахiдництво починається зi школи [Аналiз iнформ.-метод. забезп. винахiдн. дiяльн.] / Микола Туров // Освiта України. – 2003. – 8 лип. (N 50/51). – С. 9.
Хриков Є.М. Управління навчальним закладом : навч. посіб. / Є.М. Хриков. — К. : Знання, 2006.
Черниш А. П. Створенння умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу
[Електронний ресурс] /
Черниш Анатолій Петрович. - Режим доступу
Шевченко С. Учень року : програма роботи з обдарованими дітьми / С. Шевченко, Л. Лівінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 2. – С. 43 – 45.
Шевченко А. В. Напрямки підвищення конкурентоспроможності навчального закладу [Текст] / А. В. Шевченко, А. С. Шворак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 78-82 : ілюстр.
Янковська Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська // Обдарована дитина. - 2014. - N 7. - С. 46-51.
Шевченко С. Учень року : програма роботи з обдарованими дітьми / С. Шевченко, Л. Лівінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2014. – № 2. – С. 43 – 45.
Шевченко А. В. Напрямки підвищення конкурентоспроможності навчального закладу [Текст] / А. В. Шевченко, А. С. Шворак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 78-82 : ілюстр.
Янковська Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська // Обдарована дитина. - 2014. - N 7. - С. 46-51.
Ваш список допоміг мені в написанні курсової роботи. ВДЯЧНА!
ВідповістиВидалити