З 1 вересня в офлайн-режимі працюють ті навчальні заклади, у яких є належно обладнані укриття. Усі інші надають освітні послуги в онлайн-форматі або практикують змішану форму. Усе буде залежати від безпекової ситуації в країні та регіоні.
Дистанційна освіта – така форма навчання передбачає доступ до Інтернету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) в усіх учасників освітнього процесу, а також володіння вчителями, викладачами технологіями дистанційного навчання. Дистанційна освіта не вимагає присутності в класах. Це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час, у будь-якій точці земної кулі.
Шановні друзі! З огляду на актуальність теми, пропонуємо до вашої уваги книги та статті з дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
Амеліна О. С. Дистанційне та змішане навчання / Олена Амеліна, Олександр Цуркан. – Київ : Основа, 2022. – 128 с. – (Нові формати освіти).
Пропоноване видання спрямоване на вдосконалення професійних навичок педагогів під час дистанційної роботи з учнями. Які аспекти дистанційного та змішаного навчання? Які додатки та сервіси обрати для організації освітнього процесу онлайн? У посібнику містяться: приклади та алгоритми роботи на платформі Google Classroom; інформація про досвід інших країн світу та їхні напрацювання в галузі впровадження дистанційного навчання. Посібник створено для вчителів, які прагнуть навчитися або вдосконалити свої навички ведення уроків під час дистанційної та змішаної форм навчання.
У науково-методичній статті подано основні визначення та характеристики мотивації до навчання як психолого -педагогічного поняття; окреслено способи формування мотивації учнів до навчальної діяльності в зарубіжних країнах, зокрема США та Фінляндії; розкрито особливості формування мотивації учнів в умовах тривалого онлайн -навчання; проаналізовано результати онлайн-опитування 8056 батьків дітей, які навчаються в середніх навчальних закладах України, щодо дистанційної форми навчання учнів за шкільною програмою. За результатами проведеного дослідження виділено способи мотивації учнів до дистанційного навчання, які доцільно застосовувати педагогам і батькам школярів.
Використання системи комп’ютерного моделювання в умовах дистанційного навчання : зб. матеріалів / НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання : [за заг. ред.: С. Г. Литвинової, О. М. Соколюк]. – Київ : ФОП Ямчинський О. В., 2020. – 195 с. – Текст доступний в Інтернеті. – РЕЖИМ ДОСТУПУ, вільний (дата звернення 14.09.2022).
Збірник матеріалів присвячено використанню результатів наукового дослідження "Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів", що виконувалося в Інституті інформа-ційних технологій і засобів навчання НАПН України. Значну увагу приділено аспекту використання системи комп’ютерного моделювання в умовах дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти.
Дистанційні школи та навчальні платформи надають безкоштовний доступ для здобувачів освіти [Електронний ресурс] – РЕЖИМ ДОСТУПУ, вільний (дата звернення 14.09.2022). – Назва з екрана.
Ураховуючи інноваційність проблеми, метою статті є розроблення рекомендацій педагогам та батькам щодо забезпечення потреб дітей із порушеннями слуху в умовах дистанційного навчання. Використано методи теоретичного аналізу літературних джерел, нормативних документів та результатів сучасних досліджень, а також узагальнення зарубіжного та національного практичного досвід. Визначено специфічні моменти забезпечення слухової та візуальної доступності навчального матеріалу для учнів із порушеннями слуху, дотримання яких сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу.
Організація дистанційного навчання в школі [Електронний ресурс] : метод. рек. / М-во освіти і науки [та ін.].– Київ, 2020. – Текст доступний в Інтернеті. – РЕЖИМ ДОСТУПУ, вільний (дата звернення 14.09.2022)
Методичні рекомендації, що ви їх бачите перед собою, складаються з двох частин. У першій ви знайдете загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна вчити дистанційно. Друга частина присвячена конкретним методикам дистанційного навчання для початкової, основної та старшої школи.
Пасічник О. В. Дистанційне (змішане) навчання інформатики у 5 класі / О. В. Пасічник // Комп'ютер у школі та сім'ї. – 2014. - № 2. – С. 14-17. – Текст доступний в Інтернеті. – РЕЖИМ ДОСТУПУ, вільний (дата звернення 14.09.2022)
У статті розглядається побудова дистанційного курсу для підтримки змішаного навчання інформатики у 5 класі за новими програмами. Аналізується статистична інформація курсу, доступна у системі дистанційного навчання Moodle.
Трипольська О. О. Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі : навч.-метод. посіб. / [О. О. Трипольська, О. А. Блізнякова] – Харків : Ранок, 2021. – 208 с.
Посібник стане у пригоді вчителям, які працюють над розвитком творчого потенціалу дітей. У видані вміщено конкретні методичні рекомендації та поради щодо діагностування сформованості творчих здібностей, покрокового навчання творчій діяльності, проведення різних видів роботи з обдарованими дітьми (індивідуальні заняття, консультації, вебінари, веб-квести, конференції, конкурси тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.