.

понеділок, 30 червня 2014 р.

Марія Пузан "Молитва матері" (с. Піски Чернігівського району)

Господи! Люблю тебе і вірую,
Спаси мене від чорної біди.
Прошу тебе не кинь мене самотньою,
Дай силу, в серце до мене ввійди.

Невже мені відміряв стільки часу ти,
Невже свіча вже скоро догорить?
І згодна, Боже, навіть на страждання я,
Але аби хоч трохи ще пожить.

Не за себе молю тебе, Спасителю,
Й життя прошу теж не для себе я.
Не сироти дітей, для них лиш житиму,
Як і до цього часу я жила.

Боліла я завжди, завжди їх болями,
Завжди раділа радостями їх.
А там, у вічності, далеко десь, між зорями,
Чи ж бо почую їхній любий сміх?

Ти милостивий, всемогутній Боже наш,
На сльози материнські зглянся ти.
Але, якщо це доля і прийшов останній час -
Прошу: дітей від лиха захисти

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.