.

понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Віолетта Дворецька "Чернігівщина"

Чернігівщино моя!                                                             
В обійми мене прийми ти!
Пробач - завинила я,
Як всі вже дорослі діти.

Бо ж батьківський берег твій
Чекав мене стільки років!
Ти свідок дитячих мрій
І перших дорослих кроків.

Мені дарувала ти
Деснянські пахучі луки.
Таких не могла знайти
Я в довгі роки розлуки.

Колись у студенські дні
Я в Сосницю завітала
Назавжди вона мені
Куточком казковим стала.

Качанівка, Тростянець,
Сокиринці - що за диво!
Мистецтва й краси взірець,
Емоцій бурхлива злива.

А Ніжинський інститут
Зробив мене педагогом.
За місію цю святу
Я вдячна йому і Богу...

І знов повернулась я
В дитячу свою колиску.
Чернігівщино моя!
Тобі  я вклоняюсь низько!                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.